Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja podjetja

Gaudete s.r.o.

s sedežem Horynova 2389/1, 149 00 Praga 4
identifikacijska številka: 24679925
registrirano v trgovinskem registru, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek C, vložek 165563

za prodajo blaga prek spletne trgovine na internetnem naslovu www.luciferlenses.si

1. UVODNE DOLOČBE

  1. Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju "splošni pogoji") podjetja Gaudete s.r.o., s sedežem Horynova 2389/1, identifikacijska številka: 24679925, registriranega v trgovinskem registru, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek C, vložek 165563 (v nadaljevanju "prodajalec"), urejajo skladno z določili § 1751 odst. 1 zakona št. 89/2012 Sb., civilni zakonik, s spremembami (v nadaljevanju "civilni zakonik"), medsebojne pravice in obveznosti pogodbenih strank, ki izhajajo iz ali so povezane s kupoprodajno pogodbo (v nadaljevanju "kupoprodajna pogodba"), sklenjeno med prodajalcem in drugo fizično osebo (v nadaljevanju "kupec") prek spletne trgovine prodajalca. Spletno trgovino prodajalec upravlja na spletni strani, ki je dostopna na internetnem naslovu www.luciferlenses.si (v nadaljevanju "spletna stran"), prek vmesnika spletne strani (v nadaljevanju "spletni vmesnik trgovine").
  2. Splošni pogoji ne veljajo za primere, ko oseba, ki želi kupiti blago od prodajalca, deluje kot pravna oseba ali oseba, ki pri naročanju blaga deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali v okviru samostojnega opravljanja poklica.
  3. Določila, ki odstopajo od splošnih pogojev, je mogoče dogovoriti v kupoprodajni pogodbi. Odstopajoče določbe v kupoprodajni pogodbi imajo prednost pred določili splošnih pogojev.
  4. Določila splošnih pogojev so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Kupoprodajna pogodba in splošni pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku. Kupoprodajno pogodbo je mogoče skleniti v slovenskem jeziku.
  5. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe ali dopolnitve teh splošnih pogojev. Ta določba ne vpliva na pravice in obveznosti, ki so nastale v obdobju veljavnosti prejšnje različice splošnih pogojev.

2. UPORABNIŠKI RAČUN

  1. Na podlagi registracije kupca, opravljene na spletni strani, lahko kupec dostopa do svojega uporabniškega vmesnika. Iz svojega uporabniškega vmesnika lahko kupec naroča blago (v nadaljevanju "uporabniški račun"). V primeru, da spletni vmesnik trgovine to omogoča, lahko kupec blago naroči tudi brez registracije neposredno prek spletnega vmesnika trgovine.
  2. Ob registraciji na spletni strani in pri naročanju blaga je kupec dolžan navesti pravilne in resnične podatke. Podatke, navedene v uporabniškem računu, je kupec dolžan ob vsaki spremembi posodobiti. Podatki, ki jih kupec navede v uporabniškem računu in pri naročanju blaga, se štejejo za pravilne.
  3. Dostop do uporabniškega računa je zaščiten z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan varovati zaupnost podatkov, potrebnih za dostop do njegovega uporabniškega računa.
  4. Kupec ni pooblaščen omogočiti uporabe svojega uporabniškega računa tretjim osebam.
  5. Prodajalec lahko ukine uporabniški račun, zlasti v primeru, ko kupec svojega uporabniškega računa ne uporablja več kot 5 let, ali v primeru, ko kupec krši svoje obveznosti iz kupoprodajne pogodbe (vključno s splošnimi pogoji).
  6. Kupec se zaveda, da uporabniški račun morda ne bo dostopen neprekinjeno, zlasti zaradi potrebnega vzdrževanja strojne in programske opreme prodajalca ali vzdrževanja strojne in programske opreme tretjih oseb.

3. SKLENITEV KUPOPRODAJNE POGODBE

  1. Vsa predstavitev blaga, objavljena v spletnem vmesniku trgovine, je informativne narave in prodajalec ni dolžan skleniti kupoprodajne pogodbe glede tega blaga. Določila § 1732 odst. 2 civilnega zakonika se ne uporabljajo.
  2. Spletni vmesnik trgovine vključuje informacije o blagu, vključno z navedbo cen posameznega blaga in stroškov vračila blaga, če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po običajni pošti. Cene blaga so navedene z vključeno davkom na dodano vrednost in vsemi povezanimi pristojbinami. Cene blaga ostajajo veljavne, dokler so prikazane v spletnem vmesniku trgovine. Cene blaga niso prilagojene posameznemu kupcu na podlagi avtomatiziranega odločanja. To določilo ne omejuje možnosti prodajalca, da sklene kupoprodajno pogodbo pod individualno dogovorjenimi pogoji.
  3. Spletni vmesnik trgovine vključuje tudi informacije o stroških, povezanih z embalažo in dostavo blaga, ter o načinu in času dostave blaga. Informacije o stroških, povezanih z embalažo in dostavo blaga, navedene v spletnem vmesniku trgovine, veljajo le v primerih, ko je blago dostavljeno na ozemlju Republike Češke. Če prodajalec ponuja brezplačno dostavo blaga, je pogoj za pridobitev pravice do brezplačne dostave blaga plačilo minimalne skupne nakupne cene dostavljenega blaga, določene v spletnem vmesniku trgovine. Če pride do delnega odstopa od kupoprodajne pogodbe s strani kupca in skupna nakupna cena blaga, za katero ni bilo odstopa od pogodbe, ne doseže minimalnega zneska, potrebnega za pridobitev pravice do brezplačne dostave blaga, pravica kupca do brezplačne dostave blaga preneha in kupec je dolžan prodajalcu povrniti stroške dostave blaga.
  4. Za naročilo blaga kupec izpolni naročilnico v spletnem vmesniku trgovine. Naročilnica vsebuje zlasti naslednje podatke:
    1. o naročenem blagu (naročeno blago kupec "doda" v elektronsko nakupovalno košarico spletnega vmesnika trgovine),
    2. o načinu plačila nakupne cene blaga, podatke o zahtevanem načinu dostave naročenega blaga in
    3. informacije o stroških, povezanih z dostavo blaga (v nadaljevanju skupaj "naročilo").
  5. Pred pošiljanjem naročila prodajalcu ima kupec možnost preveriti in spremeniti podatke, ki jih je vnesel v naročilo, tudi glede možnosti kupca, da odkrije in popravi napake, nastale pri vnosu podatkov v naročilo. Naročilo kupec pošlje prodajalcu s klikom na gumb "Zavezujoče naročilo". Podatki, navedeni v naročilu, se štejejo za pravilne. Prodajalec nemudoma po prejemu naročila kupca o tem obvesti z elektronsko pošto, poslano na naslov elektronske pošte kupca, naveden v uporabniškem računu ali v naročilu (v nadaljevanju "elektronski naslov kupca").
  6. Prodajalec je vedno upravičen, odvisno od narave naročila (količina blaga, višina nakupne cene, predvideni stroški dostave), zahtevati dodatno potrditev naročila s strani kupca (na primer pisno ali telefonsko).
  7. Pogodbeno razmerje med prodajalcem in kupcem nastane z dostavo potrditve naročila (sprejemom), ki jo prodajalec pošlje kupcu z elektronsko pošto na elektronski naslov kupca.
  8. Kupec soglaša z uporabo sredstev komunikacije na daljavo pri sklepanju kupoprodajne pogodbe. Stroške, ki kupcu nastanejo pri uporabi sredstev komunikacije na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški telefonskih klicev), krije kupec sam.

4. CENA BLAGA IN PLAČILNI POGOJI

  1. Ceno blaga in morebitne stroške, povezane z dostavo blaga po kupoprodajni pogodbi, lahko kupec prodajalcu poravna na naslednje načine:
    • brezgotovinsko preko plačilnega sistema;
    • brezgotovinsko s plačilno kartico;
  2. Skupaj s ceno blaga je kupec dolžan prodajalcu plačati tudi stroške, povezane z embalažo in dostavo blaga, v dogovorjenem znesku. Če ni izrecno navedeno drugače, se ceno blaga šteje skupaj z morebitnimi stroški, povezanimi z dostavo blaga.
  3. Prodajalec od kupca ne zahteva predplačila ali druge podobne plačilne obveznosti. S tem določilom niso prizadete določbe člena 4.6 splošnih pogojev glede obveznosti plačila cene blaga vnaprej.
  4. V primeru gotovinskega plačila, plačila po povzetju ali prevzema v zbirnem mestu je cena blaga zapadla ob prevzemu blaga. V primeru brezgotovinskega plačila je cena blaga zapadla v 7 dneh po sklenitvi kupoprodajne pogodbe.
  5. V primeru brezgotovinskega plačila je kupec dolžan poravnati ceno blaga skupaj z navedbo variabilnega simbola plačila. Obveznost plačila cene blaga velja za izpolnjeno v trenutku, ko je ustrezni znesek knjižen na račun prodajalca.
  6. Prodajalec je upravičen, še posebej v primerih, ko kupec ne potrdi dodatno naročila (glej člen 3.6), zahtevati plačilo celotne cene blaga pred odpošiljanjem blaga kupcu. Določbe § 2119 odst. 1 civilnega zakonika se ne uporabljajo.
  7. Morebitni popusti na ceno blaga, ki jih prodajalec ponuja kupcu, se ne smejo kombinirati.
  8. Če je to v poslovni praksi običajno ali če tako določajo splošno zavezujoči predpisi, izda prodajalec kupcu davčno dokazilo – račun za plačila, izvedena na podlagi kupoprodajne pogodbe. Prodajalec je zavezanec za davek na dodano vrednost. Davčno dokazilo – račun prodajalec izda kupcu po plačilu cene blaga in ga pošlje v elektronski obliki na elektronski naslov kupca ali natisnjenega v pošiljki.

5. ODSTOP OD KUPOPRODAJNE POGODBE

  1. Kupec se zaveda, da v skladu z določbami § 1837 civilnega zakonika med drugim ni mogoče odstopiti od kupoprodajne pogodbe za dobavo:
    1. blaga, izdelanega po zahtevah kupca ali prilagojenega njegovim osebnim potrebam;
    2. blaga, ki hitro propade, ali blaga s kratkim rokom uporabe, kot tudi blaga, ki je bilo po dostavi zaradi svoje narave nepopravljivo pomešano z drugim blagom;
    3. blaga v zapečateni embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali iz higienskih razlogov ni primerno za vračilo, če je kupec odprl embalažo.
  2. Če ne gre za primer iz člena 5.1 splošnih pogojev ali za drug primer, ko odstop od kupoprodajne pogodbe ni mogoč, ima kupec v skladu z določbami § 1829 odst. 1 in odst. 2 civilnega zakonika pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe v štirinajstih (14) dneh od dneva, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo je kupec določil, prejme blago, ali:
    1. zadnji kos blaga, če kupec v okviru enega naročila naroči več kosov blaga, ki so dostavljeni ločeno;
    2. zadnjo postavko ali del dostave blaga, sestavljenega iz več postavk ali delov; ali
    3. prvo dostavo blaga, če je v pogodbi dogovorjena redna dobava blaga za določeno obdobje.
  3. Odstop od kupoprodajne pogodbe mora biti prodajalcu poslan v roku, določenem v členu 5.2 splošnih pogojev. Odstop od kupoprodajne pogodbe lahko kupec pošlje med drugim na naslov prodajalčeve poslovalnice ali na elektronski naslov prodajalca.
  4. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe se pogodba od začetka razveljavi. Kupec mora blago poslati ali vrniti prodajalcu brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v štirinajstih (14) dneh po odstopu od pogodbe, razen če prodajalec ponudi, da bo blago sam prevzel. Rok po prejšnjem stavku je upoštevan, če kupec pošlje blago pred njegovim iztekom. Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, nosi kupec stroške vračila blaga prodajalcu, tudi če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po običajni poštni poti.
  5. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe v skladu s členom 5.2 splošnih pogojev prodajalec kupcu vrne prejeta denarna sredstva v štirinajstih (14) dneh od odstopa od kupoprodajne pogodbe kupca, in sicer na enak način, kot jih je prodajalec prejel od kupca. Prodajalec je prav tako upravičen kupcu vrniti prejeta sredstva že ob vračilu blaga kupca ali na drug način, če se s tem kupec strinja in če mu zaradi tega ne nastanejo dodatni stroški. Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, prodajalec ni dolžan vrniti prejetih denarnih sredstev kupcu, dokler ne prejme blaga ali dokler kupec ne dokaže, da je blago poslal nazaj, kar nastopi prej.
  6. Prodajalec ima pravico enostransko pobotati zahtevek za povračilo škode, nastale na blagu, z zahtevkom kupca za vračilo kupnine.
  7. V primerih, ko ima kupec pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe v skladu z določbami § 1829 odst. 1 civilnega zakonika, je prodajalec prav tako upravičen kadarkoli odstopiti od kupoprodajne pogodbe, vse do trenutka prevzema blaga s strani kupca. V takem primeru prodajalec kupcu brez odlašanja vrne kupnino, in sicer brezgotovinsko na račun, ki ga določi kupec.
  8. Če je kupec ob naročilu prejel darilo, je darilna pogodba med prodajalcem in kupcem sklenjena s pogojem razveze, da bo ob odstopu od kupoprodajne pogodbe darilna pogodba prenehala veljati in bo kupec skupaj z blagom dolžan prodajalcu vrniti tudi podarjeno darilo.

6. DOSTAVA IN PREVOZ BLAGA

  1. Če je način dostave dogovorjen na podlagi posebne zahteve kupca, kupec nosi tveganje in morebitne dodatne stroške, povezane s tem načinom dostave.
  2. Če je prodajalec na podlagi kupoprodajne pogodbe dolžan dostaviti blago na kraj, določen v naročilu kupca, je kupec dolžan prevzeti blago ob dostavi.
  3. Če je iz razlogov na strani kupca treba blago dostaviti večkrat ali na drug način, kot je bilo navedeno v naročilu, je kupec dolžan kriti stroške, povezane z večkratno dostavo blaga, oziroma stroške, povezane z drugačnim načinom dostave.
  4. Ob prevzemu blaga od prevoznika je kupec dolžan preveriti celovitost embalaže blaga in v primeru kakršnih koli poškodb to nemudoma sporočiti prevozniku. Če kupec ugotovi poškodbo embalaže, ki kaže na nedovoljeno poseganje v pošiljko, blaga od prevoznika ni dolžan prevzeti. S tem niso prizadete pravice kupca iz odgovornosti za napake na blagu in druge pravice kupca v skladu s splošno zavezujočimi predpisi.
  5. Dodatne pravice in obveznosti strank glede dostave blaga lahko urejajo posebni pogoji dostave, ki jih prodajalec določi.

7. PRAVICE IZ NASLOVA NAPAK NA BLAGU

  1. Pravice in obveznosti pogodbenih strank glede pravic iz naslova napak na blagu urejajo veljavni splošni predpisi (zlasti določbe § 1914–1925, § 2099–2117 in § 2161–2174b civilnega zakonika ter zakon št. 634/1992 Zb., o varstvu potrošnikov, z dopolnitvami in spremembami).
  2. Prodajalec jamči kupcu, da blago ob prevzemu nima napak. Zlasti prodajalec jamči kupcu, da blago:
    1. ustreza dogovorjenemu opisu, vrsti in količini ter ima dogovorjeno kakovost, funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge dogovorjene lastnosti,
    2. je primerno za namen, za katerega ga kupec potrebuje in o katerem je prodajalec seznanjen, in
    3. je dobavljeno z dogovorjenimi dodatki in navodili za uporabo, vključno z navodili za montažo ali namestitev.
  3. Prodajalec jamči kupcu, da poleg dogovorjenih lastnosti:
    1. je blago primerno za namen, za katerega se blago te vrste običajno uporablja, pri čemer se upoštevajo pravice tretjih oseb, pravni predpisi, tehnični standardi ali kodeksi ravnanja v dani panogi, če tehničnih standardov ni,
    2. blago po količini, kakovosti in drugih lastnostih, vključno z življenjsko dobo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, ustreza običajnim lastnostim blaga iste vrste, ki ga lahko kupec upravičeno pričakuje, pri čemer se upoštevajo javne izjave, ki jih je dal prodajalec ali druga oseba v istem pogodbenem razmerju, zlasti z oglaševanjem ali označevanjem, razen če prodajalec dokaže, da za njih ni vedel ali da so bile ob sklenitvi pogodbe ustrezno spremenjene ali da na odločitev o nakupu niso mogle vplivati,
    3. je blago dobavljeno z dodatki, vključno z embalažo, navodili za montažo in drugimi navodili za uporabo, ki jih kupec lahko upravičeno pričakuje, in
    4. blago po kakovosti ali izvedbi ustreza vzorcu ali predlogi, ki ju je prodajalec kupcu predložil pred sklenitvijo pogodbe.
  4. Določbe člena 7.3 splošnih pogojev se ne uporabljajo, če je prodajalec kupca pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe izrecno opozoril, da se nekatere lastnosti blaga razlikujejo, in je kupec s tem ob sklenitvi pogodbe izrecno soglašal.
  5. Če se napaka pokaže v enem letu od prevzema, se domneva, da je blago že ob prevzemu imelo napako, razen če to nasprotuje naravi blaga ali napake. Ta rok ne teče v času, ko kupec zaradi napake upravičeno ne more uporabljati blaga.
  6. Če ima blago napako, lahko kupec zahteva njeno odpravo. Glede na svojo izbiro lahko zahteva dobavo novega blaga brez napake ali popravilo blaga, razen če je izbrani način odprave napake nemogoč ali v primerjavi z drugim nesorazmerno drag; to se presoja glede na pomen napake, vrednost, ki bi jo blago imelo brez napake, in ali se lahko napaka odpravi na drug način brez večjih težav za kupca. Prodajalec lahko zavrne odpravo napake, če je to nemogoče ali nesorazmerno drago, zlasti glede na pomen napake in vrednost blaga brez napake.
  7. Prodajalec mora napako odpraviti v razumnem času po njeni prijavi, ne da bi kupcu povzročil večje nevšečnosti, pri čemer se upošteva narava blaga in namen, za katerega je kupec blago kupil.
  8. Kupec lahko zahteva primerno znižanje cene ali odstopi od kupoprodajne pogodbe, če:
    1. prodajalec zavrne odpravo napake ali je ne odpravi v skladu s členom 7.7 splošnih pogojev,
    2. se napaka pojavi večkrat,
    3. je napaka bistvena kršitev kupoprodajne pogodbe, ali
    4. je iz izjave prodajalca ali okoliščin očitno, da napaka ne bo odpravljena v razumnem času ali brez večjih težav za kupca.
  9. Če je napaka na blagu nepomembna, kupec ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe (v smislu člena 7.8 splošnih pogojev); domneva se, da napaka ni nepomembna. Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, prodajalec kupcu vrne kupnino brez nepotrebnega odlašanja po prejemu blaga ali po tem, ko kupec dokaže, da je blago poslal nazaj.
  10. Napako je treba prijaviti prodajalcu, pri katerem je bilo blago kupljeno.
  11. Prodajalec je dolžan sprejeti reklamacijo v katerem koli svojem poslovnem prostoru, kjer je to mogoče glede na sortiment prodanih izdelkov ali storitev, ki jih ponuja, ali na svojem sedežu. Prodajalec je dolžan kupcu ob uveljavljanju reklamacije izdati pisno potrdilo, ki navaja datum vložitve reklamacije, njeno vsebino, način reševanja reklamacije, ki ga zahteva kupec, in kontaktne podatke kupca za posredovanje informacij o rešitvi reklamacije. Ta obveznost velja tudi za druge osebe, določene za izvedbo popravila.
  12. Reklamacije, vključno z odpravo napake, morajo biti rešene in kupec o tem obveščen najpozneje v tridesetih (30) dneh od vložitve reklamacije, razen če se prodajalec in kupec ne dogovorita o daljšem roku.
  13. Če rok iz člena 7.12 splošnih pogojev poteče brez uspeha, lahko kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe ali zahteva primerno znižanje cene.
  14. Prodajalec mora kupcu izdati potrdilo o datumu in načinu rešitve reklamacije, vključno s potrdilom o opravljenem popravilu in trajanju le-tega, oziroma pisno utemeljitev zavrnitve reklamacije. Ta obveznost velja tudi za druge osebe, določene za izvedbo popravila.
  15. Pravice iz odgovornosti za napake na blagu lahko kupec uveljavlja osebno na naslovu Horynova 2389/1, Praga 4, po telefonu na številki 603 968 981 ali po elektronski pošti na naslovu info@gaudete.cz.

8. DRUGE PRAVICE IN OBVEZNOSTI POGODBENIH STRANK

  1. Kupec pridobi lastninsko pravico na blagu z izplačilom celotne kupnine za blago.
  2. Prodajalec ni zavezan nobenim kodeksom ravnanja v razmerju do kupca v smislu določb § 1820 odst. 1 písm. n) civilnega zakonika.
  3. Obdelavo pritožb potrošnikov zagotavlja prodajalec po elektronski pošti. Pritožbe je mogoče poslati na elektronski naslov prodajalca. Informacije o obravnavi pritožbe kupca bo prodajalec poslal na elektronski naslov kupca. Prodajalec ni določil drugih pravil za obravnavo pritožb.
  4. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov na podlagi kupoprodajne pogodbe je pristojna Češka trgovinska inšpekcija s sedežem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, spletni naslov: https://adr.coi.cz/cs. Platforma za spletno reševanje sporov, ki je dostopna na spletnem naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr, se lahko uporablja za reševanje sporov med prodajalcem in kupcem na podlagi kupoprodajne pogodbe.
  5. Evropski potrošniški center Češka republika s sedežem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, spletni naslov: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktna točka v skladu z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta (EU) št. 524/2013 z dne 21. maja 2013 o spletni rešitvi potrošniških sporov in spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (uredba o spletni rešitvi potrošniških sporov).
  6. Kupec se lahko obrne s pritožbo na nadzorni ali regulativni organ. Prodajalec je upravičen prodajati blago na podlagi poslovne licence. Nadzor nad poslovanjem opravlja v okviru svoje pristojnosti pristojni obrtni urad. Nadzor na področju varstva osebnih podatkov izvaja Urad za varstvo osebnih podatkov. Češka trgovinska inšpekcija v omejenem obsegu izvaja tudi nadzor nad skladnostjo z določbami civilnega zakonika in zakona št. 634/1992 Zb., o varstvu potrošnikov, z dopolnitvami in spremembami.
  7. Kupec s tem prevzema tveganje za spremembe okoliščin v smislu § 1765 odst. 2 civilnega zakonika.

9. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

  1. Prodajalec izpolnjuje svojo obveznost informiranja kupca v skladu s členom 13 Uredbe Evropskega parlamenta in Sveta 2016/679 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, v nadaljevanju "GDPR") v zvezi z obdelavo osebnih podatkov kupca za namene izvajanja kupoprodajne pogodbe, za namene pogajanj o kupoprodajni pogodbi in za namene izpolnjevanja javnopravnih obveznosti prodajalca s pomočjo posebnega dokumenta.

10. POŠILJANJE KOMERCIALNIH SPOROČIL IN SHRANJEVANJE PIŠKOTKOV

  1. Kupec se strinja, da mu prodajalec v skladu z določbami § 7 odst. 2 zakona št. 480/2004 Sb., o nekaterih storitvah informacijske družbe in spremembi nekaterih zakonov (zakon o nekaterih storitvah informacijske družbe), z dopolnitvami in spremembami, pošilja komercialna sporočila na elektronski naslov ali telefonsko številko kupca. Prodajalec izpolnjuje svojo obveznost informiranja kupca v skladu s členom 13 GDPR v zvezi z obdelavo osebnih podatkov kupca za namen pošiljanja komercialnih sporočil s pomočjo posebnega dokumenta.
  2. Prodajalec izpolnjuje svoje zakonske obveznosti v zvezi z morebitnim shranjevanjem piškotkov na napravi kupca s pomočjo posebnega dokumenta.

11. DOSTAVA

  1. Kupcu se lahko dostava opravi na elektronski naslov kupca.

12. KONČNE DOLOČBE

  1. Če razmerje, ki ga vzpostavi kupoprodajna pogodba, vsebuje mednarodni (čezmejni) element, se stranki dogovorita, da se razmerje ureja po češkem pravu. Z izbiro prava v skladu s prejšnjim stavkom kupec, ki je potrošnik, ni prikrajšan za zaščito, ki mu jo zagotavljajo določbe pravnega reda, od katerih se ni mogoče pogodbeno odstopiti, in ki bi se sicer uporabile, če izbira prava ne bi obstajala, v skladu z določbami člena 6 odst. 1 Uredbe Evropskega parlamenta in Sveta (ES) št. 593/2008 z dne 17. junija 2008 o pravu, ki se uporablja za pogodbena obligacijska razmerja (Rim I).
  2. Če je katera koli določba teh splošnih pogojev neveljavna ali neizvršljiva ali če postane takšna, bo namesto neveljavne določbe veljala določba, ki se čim bolj približa namenu neveljavne določbe. Neveljavnost ali neizvršljivost ene določbe ne vpliva na veljavnost preostalih določb.
  3. Kupoprodajna pogodba, vključno s splošnimi pogoji, se arhivira pri prodajalcu v elektronski obliki in ni dostopna.
  4. Kontaktni podatki prodajalca: naslov sedeža Gaudete s.r.o., Horynova 2389/1, 149 00 Praha 4, elektronski naslov info@gaudete.cz, telefon 603 968 981. Prodajalec ne zagotavlja nobenega drugega sredstva za spletno komunikacijo.

V Pragi dne 1.1.2025